Avatar billede thegusse Nybegynder
10. oktober 2012 - 14:01 Der er 8 kommentarer

Bedøm min side.

Hejsa!

Jeg søger konstruktiv kritik til min nyligt startede hjemmeside, http://freewaregames.dk/index.php

Det er en form for spilanmeldelses side, der udelukkende beskæftiger sig med gratis spil, som kan downloades. Min målgruppe er primært børn fra alderen 8 til 14.

Hvad kan gøres bedre? Er designet i orden? Passer indholdet til målgruppen?
Avatar billede des_84 Nybegynder
10. oktober 2012 - 14:15 #1
Det er umiddelbart en fin og overskuelig hjemmeside, hvis det er det der du vil hen.

Jeg kunne godt savne nogle "pang" farver og et lidt mere spændende design layout da det er børns opmærksomhed du skal fange.
Den kan godt gå hen og blive lidt kedelig i længden.
Avatar billede finb Ekspert
10. oktober 2012 - 15:45 #2
Baggrunden skal ikke være grå.
Osten kunne måske åbne og lukke munden
finb
Avatar billede mikaelch Novice
10. oktober 2012 - 19:37 #3
jeg ville sætte social logoer på google plus og twitter

jeg savner en kontakt siden med en kontaktformular og en e-mail der , dette gør siden mere troværdig .
Avatar billede rix Praktikant
10. oktober 2012 - 20:28 #4
Jeg har set på nogle af beskrivelserne af spillene.

Når disse beskrivelser bliver lidt for lange føgler den blå baggrund ikke med så teksten forsætter ud til det hvide baggrund.. er lidt irriterndene synes jeg...
Avatar billede thegusse Nybegynder
11. oktober 2012 - 14:47 #5
Mange tak for jeres svar. Jeg vil kigge på kritikpunkterne!

Rix17172:
Hvilke baggrunde? Hvilken browser bruger du?
Avatar billede thegusse Nybegynder
11. oktober 2012 - 14:53 #6
Beklager dobbelpost. Kan i lægge et svar så jeg kan give point?
Avatar billede rix Praktikant
15. oktober 2012 - 18:19 #7
thegusse

Når man læser en af dine andmeldeser så kan man se at nederste tekst rager ud.

Jeg bruger FF.
Avatar billede des_84 Nybegynder
26. oktober 2012 - 12:15 #8
Bruger Chrome :) Jeg behøver ingen points for denne.