Avatar billede Pialind Nybegynder
10. oktober 2012 - 08:36 Der er 2 kommentarer

Tilføje ÆØÅ og @ til font

Hej,
Jeg er dybt forelsket i en font jeg har hentet fra Dafont.com (bruger den til mit logo). Men den er ikke med æøå og @ og det savner jeg for at kunne bruge den mere.

Er der en måde jeg kan tilføje disse på, uden at skulle købe et decideret font-program? Har prøvet eudcedit, men er vist lidt for blond til at finde ud af det... Jeg ønsker dem tilført selve fonten og ikke blot som specialtegn jeg skal ind og hente.

Jeg HAR lavet tegnene klar som png filer, mangler "bare" at tilføre dem til fonten...

Anyone?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2012 - 08:50 #1
Det ville måske være en ide at fortælle hvilken Font og i hvilket program den skal bruges?
Avatar billede Pialind Nybegynder
10. oktober 2012 - 09:02 #2
Especial Kay - og den skal primært bruges i Adobe programmer som Photoshop og InDesign, men også gerne i office pakken.