Avatar billede soappope Nybegynder
07. oktober 2012 - 18:08 Der er 2 kommentarer

Hvordan laver jeg en portomdirigering

Hejsa
jeg har købt en medion Nas-server og vil gerne have den online men hvordan ?
jeg har oprettet en dynDNS adresse jeg skal ha på.
men vil have portomdirigering først men kan simpelthen ikke få det til at fungere med min
Yousee netgear router
har prøvet at gå ind i port forwarding og taste     Name: HTTP.  Start port: 80 . End port: 80 Protocol: TCP . Local ip adress: 192.168.0.11
min nas ligger på overnævnte adresse.
Har jeg lavet noget forkert ?
Avatar billede hea_dk Nybegynder
09. oktober 2012 - 18:19 #1
hey når du skriver du gerne vil ahvde din nas online mener du så bare du vil lave hjemme sider med den eller at du gerne vil kunne tilgå den ude fra internettet ?
Avatar billede soappope Nybegynder
13. oktober 2012 - 19:10 #2
hej Hea
Jeg vil bare gerne have venner og fam kan tilgå den ude fra over internettet