Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af i-creative.dk

Halløjsa alle jer...
Kunne godt tænke mig lidt vurdering på http://www.i-creative.dk
Hvad ku gøres bedre, hvad skulle der til for at du ville tilmelde dit website osv?
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. oktober 2012 - 18:51 #1
Mon ikke det handler om at få en masse flotte hjemmesider derind? Det og en masse besøgende. På den måde er det givende for en webdesigner at få sin hjemmeside vist.

Så i må sørge for at finde en masse gode hjemmesider og anbefale dem at tilmelde sig og så også besøge design forums, facebook og linkedin grupper.

Jeg vil da gerne prøve at tilmelde min og et par andre hjemmesider :-)
06. oktober 2012 - 21:58 #2
Jeg har efterhånden givet vurderinger på en hel del hjemmesider her på Eksperten, og jeg klikkede på dit link for, som du beder om, at give vurdering på din side også.  Men da siden åbnede fik jeg een popup i synet som spærrede for selve hjemmesiden og som jeg skulle klikke på for at få væk.  Sådanne popups virker på mig som hvis jeg går på gaden og der så er en gadesælger der stiller sig i vejen for mig og nægter at flytte sig før jeg køber.  Så min vurdering er denne: sørg for at få den popup fjernet.

Nu kan det selvfølgelig være, at jeg er ene om reagere sådan på blokerende popups.  Hvis du skønner det er tilfældet, og at størstedelen af de der besøger din hjemmesiden holder af sådanne popups, så skal du naturligvis se bort fra denne vurdering.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. oktober 2012 - 17:29 #3
Pæn side og god ide
Avatar billede mikaelch Novice
10. oktober 2012 - 19:45 #4
jeg savner google plus på siden
18. oktober 2012 - 11:27 #5
displayeren, kom du fra det igen?  Du fik adskillige indlaeg; kom ind og giv en reaktion.  Hvad er nu din videre hensigt med spoergsmaalet?  Lukketid?
16. april 2013 - 21:46 #6
displayeren, jeg prøver lige en gang mere.  Kan jeg bede dig lukke dette spørgsmål igen?  Jeg opretter dette som et svar hvis du har brug for det, men du vil nok bede om svar fra anden side eller selv oprette svar.  Men under alle omstændigheder, lad os ikke hænge i et evigheds-åbent spørgsmål.  Afslut hvad du begyndte.  Please.