Avatar billede SebAO Nybegynder
29. september 2012 - 19:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ieframe.dll fejl og evt. meget mere

Hej allesammen.

Jeg er stødt på et STORT problem med min bærbare pc, efter den i dag ikke længere vil gå på nettet. Min tidligere foretrukne browser Chrome var her til morgen helt slettet fra computeren og siger blot "C:\"...." den angivne sti findes ikke", samtidig med at internet explorer giver mig denne fejl: "Res://ieframe.dll/dnserror.htm#".

Derudover er mit antivirus program slettet, samt mange andre programmer jeg tidligere havde, f.eks. VLC player.

Jeg er ikke selv den helt store haj indenfor computer når det kommer til problemer af denne størrelse og beder derfor om hjælp herinde fra.

Desuden skal det nævnes at grunden til dettte store problem, måske kan findes i min pc-ageren i går. Her havde jeg valgt at følge denne guide http://androidforum.dk/showthread.php?4642-Del-2-Opsætning-af-Eclipse-samt-Hello-Android    hvorfra jeg altså har hentet disse programmer:

Eclipse
Java Development Kit
Android SDK

Det lykkedes mig dog IKKE at få sat programmerne ordentligt op, hvorfor jeg besluttede at afinstallere dem igen, og det var netop her noget underligt skete. Jeg mener det var under afinstalleringen af Android SDK - men kan dog også have været Eclipse -, hvor PC'en besluttede sig for at bruge 14-15 minutter på at afinstallere et program der kun havde taget 30 sekunder at installere. Som sagt er jeg ikke den helt store haj indenfor computere, men i forhold til hvad jeg normalt ser var det her yderst underligt i og med den ved slutningen af afinstallationen havde lavet en enorm lang liste over ting den skulle have fjernet.

Det er altså her jeg tror der kan være gået noget helt galt, hvor pc'en måske er kommet til at fjerne noget helt forkert under afinstallationen. Noget som har gjort at min computer i dag er HELT anderledes og ret ubrugelig.

Dog skal det siges at jeg kunne bruge computeren resten af aftenen i går, OGSÅ efter afinstallationen, men her til morgen da jeg tændte den igen var den altså helt gal.

Jeg håber nogle herinde kan hjælpe mig med at fikse problemet, da det er yderst vigtigt jeg kommer på den computer igen (dette er blot en lånt computer)
Avatar billede SebAO Nybegynder
29. september 2012 - 19:34 #1
Desuden kan det nævnes at jeg har en ACER og ved hver opstart kommer den med en besked om at FancyStart ikke kan starte fordi den ikke kan finde det. Det er dog ikke fordi jeg vidste jeg overhovedet havde noget der hed FancyStart, men jeg nævner det blot for hvis det kunne være til hjælp.
Avatar billede SebAO Nybegynder
29. september 2012 - 21:03 #2
formentlig selv klaret det..