Avatar billede CasperHolme Nybegynder
24. september 2012 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 opdatering

Hej
I går blev min bærbar opdateret automatisk igennem windows update. Jeg bruger "Windows 7 Home Premium" og det hele fungerede fint da jeg lukkede min computer ned, og den lavede de sidste opdateringer.
Men i dag, hvor jeg ville starte min bærbar op igen, skriver den "Forberede konfiguration af Windows" og efter et halvt minuts tænkte pause genstarter den, og gør det hele forfra.

Er der nogle andre som har haft samme problem med opdateringen eller nogen som ved hvordan dette kan laves?

ps. tror det er opdateringen omkring internet Explorer fejlen.

Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2012 - 21:20 #1
Prøv at starte den i fejlsikret tilstand og systemgendan til før opdateringen.
Så håber vi den starter korrekt op.
Gør den det, så lad den hente opdateringen igen, og når den beder om genstart så lad den genstarte.
Vi håber så denne gang at det går rigtigt til.
Avatar billede CasperHolme Nybegynder
24. september 2012 - 21:31 #2
Jeg har prøvet at starte den i fejl sikret tilstand, men også der starter den op på samme måde, med "forbereder konfiguration af Windows" og vælger så at genstarte computeren igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2012 - 21:40 #3
Avatar billede CasperHolme Nybegynder
25. september 2012 - 17:02 #4
Nej jeg har desværre intet til computeren. Alt var installeret da jeg købte den / modtog den.

Skal jeg have fat på sådan en dvd? eller er der andre veje til at få den op og køre igen?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2012 - 17:29 #5
boot den på ny
Avatar billede CasperHolme Nybegynder
25. september 2012 - 17:31 #6
Boot den på ny?

Mener du at købe en ny windows 7 cd og installere den?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2012 - 18:42 #7
Får du i første opstartbillede en mulighed for at gå i  recovery delen?
Avatar billede CasperHolme Nybegynder
25. september 2012 - 20:54 #8
Så virker den igen. Fandt en windows 7 dvd fra en anden computer, som jeg brugte til at få sat startreperationen igang, selvom den dog påstod der ikke var noget galt, virkede det alligevel.

Mange tak for jeres hjælp og hurtige svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2012 - 21:03 #9
Der skal ikke være store fejl i filsystemet før du ikke kan starte pcen.
Godt det kunne løse problemet for dig.
Lukke tråd:  http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo