Avatar billede fis Nybegynder
19. september 2012 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med modtagne mails

Når jeg har modtaget en mail og klikker for at åbne feks. BT og vil læse et emne , eller fra en af mine venner hvor der skal åbnes et vindue med en medsendt fil ,kommer der en boks op hvor der står. Handlingen er blevet annuleret pga.begrænsninger på computeren .Kontakt systemadministratoren.
Jeg kører Windows 7
Postsystem : Microsoft office outlook 2007

Benny
Avatar billede milter Ekspert
19. september 2012 - 22:25 #1
Har du eller har du haft flere browsere installeret på computeren?

Hvis ja, så kig på forslaget i #2 i linket herunder, skrevet ons. d. 31. december 2008 kl. 21:29:29:

http://www.eksperten.dk/spm/857922
Avatar billede kimtheman Novice
19. september 2012 - 22:42 #2
Mener jeg har prøvet noget lignende, hvor jeg nulstillede Explorer browseren, og så blev det løst.
Avatar billede kimtheman Novice
20. september 2012 - 22:52 #3
Avatar billede fis Nybegynder
24. september 2012 - 20:10 #4
Jeg løste probleme ved at afinstallere Microsoft office og geninstaller det ,så nu virker det.
Benny
Avatar billede kimtheman Novice
24. september 2012 - 22:30 #5
Dejligt det lykkes for dig.
Avatar billede fis Nybegynder
26. september 2012 - 15:40 #6
Ja jeg er også lykkelig for de gode råd jeg modtog.
Benny