Avatar billede hyttemors Nybegynder
16. september 2012 - 20:57 Der er 2 kommentarer

Restore

Hej jeg har engang lavet en restore på en computer, men nu sidder jeg med en der er Windows 7 på og når jeg kikker rundt syntes jeg ikke der er noget hvor man feks. kan sætte den 7 dage tilbage eller er det mig der kikker de forkerte steder.
Avatar billede hyttemors Nybegynder
16. september 2012 - 21:12 #1
Den skriver at der ikke er nogen gendannelsespunkt
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2012 - 21:15 #2
det kan være slået fra - hvis du går ind i kontrolpanel / genoprettelse og klikker på 'åbn systemgendannelse' klik på 'næste' og du får en liste med gendannelsetidspunkter. Kommer der intet, så er det slået fra på denne maskine.