Avatar billede piratenfjolle Nybegynder
13. september 2012 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Hvordan får jeg Netbeans til at hente min side ned?

Hej.
Det er sådan, at jeg gerne vil lave min hjemmeside hjemmefra i Netbeans. Problemet er bare, at jeg ikke kan huske hvordan jeg får Netbeans til at hente min side ned :S

Altså jeg mener, man kan jo få den til at hente eksisterende filer ned via FTP-server i Netbeans ,men jeg kan ikke huske hvordan.

Det er denne side, som jeg snakker om:
http://kent.wigf1.sde.dk/music/index.php

Hvordan får jeg Netbeans til at hente filerne ned via den FTP-server, som jeg har på skolen? :c
Man kan godt, men jeg kan som sagt ikke huske hvordan o_O

Håber nogle kan hjælpe.
Jeg bruger i øvrigt Netbeans IDE 7.2 RC1 og Windows 7 Ultimate 64Bit.

:)
Avatar billede eviro Nybegynder
13. september 2012 - 19:57 #1
Du skal oprette et projekt med eksisterende kilder og pege den på din side så vil den finde og hente filere ned :D
Avatar billede piratenfjolle Nybegynder
13. september 2012 - 20:01 #2
Hvordan gør jeg så det?
Skal jeg virkelig gå ind på min side, højreklikke og klikke "Vis sidekode" og så hente hver sidekode ind i Netbeans, eller?
Det burde da kunne lade sig gøre, at den bare henter filerne ned uden det der.
Avatar billede eviro Nybegynder
13. september 2012 - 21:21 #3
Når du opretter et nyt projekt så skal du ikke ikke vælge nyt blank projekt. mener at det hedder Project from remote server så opretter du dine ftp server og så finder den filerne og henter dem
Avatar billede piratenfjolle Nybegynder
13. september 2012 - 22:29 #4
Uanset hvad jeg skriver, så skriver den at der ikke eksistere nogle filer, men det er mærkeligt :S
Avatar billede piratenfjolle Nybegynder
13. september 2012 - 23:06 #5
Nevermind, valgte at hente filerne ned via Filezilla.