Avatar billede piratenfjolle Nybegynder
07. september 2012 - 02:20 Der er 2 kommentarer

Tables - billede på plads, hvordan?

Hej alle.

Nu har jeg forsøgt og forsøgt, men hvordan får jeg billederne på plads i mit galleri til den opgave, som jeg er ved at lave.

Det kokser totalt.

Det skal se sådan her ud:
http://i49.tinypic.com/6e2d08.jpg

Men i stedet for har det flyttet sig af h' til og ser grimt ud, som I kan se via dette link

Hvordan får jeg dem på plads?
Avatar billede majbom Novice
07. september 2012 - 07:59 #1
virker fint her i firefox?

overvej kraftigt at resize dine billeder, så de ikke er større end du skal bruige dem og evt. lidt lavere kvalitet - billederne fylder 0,5mb - de kan sagtens komme ned på en tiendedel, når de ikke skal være større
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2012 - 11:12 #2
prøv at tømme cache i din browser - det virker fint hos mig (omend IE er kedeligere end ff og chrome)