Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
03. september 2012 - 13:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows på USB

Hej,

jeg har købt ny pc og ville gerne fjerne al den pre-installerede bloatware. Så jeg ville geninstallere Windows, og har derfor læst lidt på nettet, og alle steder står der at hvis man nu skulle lægge Windows over på et USB så skal man bruge et mounting program. Så mit spørgsmål er, hvorfor skal man bruge et mounting program?

SKC
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 13:52 #1
du skal have en bootbar usb-stick - og hvis filer bare kopieres over, så kan der ikke bootes fra usb.
Avatar billede thov Forsker
03. september 2012 - 14:24 #2
Tag et kig på Winstallinator http://www.ghacks.net/2010/10/13/winstallinator-install-windows-7-oem-without-bloatware/

Der står ganske vist nederst: 'No longer available', men den er da til at finde alligevel (Ellers har jeg den).
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
03. september 2012 - 18:04 #5
Mange tak, smid et svar så får du point
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 18:08 #6
bare hold mig ude af point
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
05. september 2012 - 20:40 #7
ok men så en af jer andre, smid et svar så får i point :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. september 2012 - 20:53 #8
Ved du hvad du kan beholde dine point:-( det er kotyme at fortælle hvilke hvilken løsning man har brugt! og så bede vedkommende der havde løsningen om at lægge et svar og give vedkommende point Helt ærligt der var 3 der deltog!

Mange tak, smid et svar så får du point
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
06. september 2012 - 17:58 #9
Rolig nu, jeg ville bare give point fordi ellers er der altid nogen der bliver sure, og man kan jo ikke dele pointene ud, så jeg tænkte at det var bedre at en eller anden fik pointene end at ingen fik dem, så det undre mig at du er blevet så fornærmet over det.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2012 - 12:25 #10
Hvis jeg ville være fornærmet!!! er det ikke på grund af manglende point men "Mange tak, smid et svar så får du point" hvis du giver point så skriv til hvem? og fortæl hvad der hjalp.
jeg er komplet lige glad med point. i øvrigt kan man udemærket dele point. men glem det jeg følger ikke tråden fra nu af.
Avatar billede hojben Novice
08. september 2012 - 21:38 #11
Rolig nu poko1... du lyder fanme som en der er total premens... jøsses...
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
10. september 2012 - 14:05 #12
Ja, mange tak for lidt forståelse, jeg er fuldstændig enig.