Avatar billede blackunicorn Nybegynder
28. august 2012 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Database med events

Jeg skal høre om der er nogen der kan komme med en smart måde at lave følgende på.
Det viste billede er et program til en radio, hvor jeg skal have lavet en database, som den trækker de forskellige events ud fra hver dag og tidspunkt ting ud af.

Mit spørgsmål er så, hvordan ville det være smartest at lave database opbygningen på og hvordan den letteste/smarteste måde ville være at trække det ud på?

http://temp.stengaard.org/images/sendeplan.jpg
Avatar billede tobrukDk Novice
28. august 2012 - 23:11 #1
Jeg vil bygge en table for hver dag så vil det nok bliver mere let for dig selv også fordi så ved hvor henne du måske skal ret indhold hvis det er sådan :)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2012 - 02:22 #2
Hvis der ikke er nogle problemer med skæve tidspunkter så:

dag
time (0-23)
event

Hvis der er problemer så:

startid
sluttid
event
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2012 - 02:22 #3
Under ingen omstaendigheder en tabel per dag.
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
29. august 2012 - 09:14 #4
Tror jeg prøver din løsning arne_v, smid et svar så du kan få point :)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2012 - 14:44 #5
svar