Avatar billede contici Nybegynder
28. august 2012 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel VBA: Ændre værdi i dropdown menu i Internet Explorer

Hej,

Jeg har lavet en makro i Excel som åbner en IE browser, går til en hjemmeside og udsøger en liste. Denne liste er per definition længere end 50 rækker, men der bliver kun vist 50 rækker af gangen. Dette kan ændres i en dropdown liste, hvor der kan vælges : 50, 100, 200 eller Alle.

Jeg kan godt ændre dropdown listens value til "Alle", og det fungerer, men listen opdaterer ikke, dvs. der stadig kun er 50 rækker i listen. Siden VIL åbenbart have at man med musen vælger "Alle" i listen, også opdaterer siden.

Nogen der ved hvordan jeg får siden til at opdatere, og vise alle rækker, når jeg har ændret dropdown listens value til "Alle"?
Jeg har prøvet bare at refreshe siden, men det hjælper ikke.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. august 2012 - 18:00 #1
Kunne en SendKeys med F5 (opdater) gøre en forskel?
Avatar billede contici Nybegynder
28. august 2012 - 18:29 #2
Nej. Som sagt hjælper det ikke at refreshe. Men fandt løsningen andet sted.

Ie.document.getelementbyid(listboxnavn).onchange.
Avatar billede contici Nybegynder
26. februar 2013 - 09:01 #3
lukket!