Avatar billede FH-Teknik Nybegynder
26. august 2012 - 12:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gateway

Hej mon der er nogen der kan hjælpe mig, jeg har fået installeret
et solcelle andlæg hvor der er en Gateway der skal korminikere med en server i tyskland jeg opretter mig på serveren i tyskland og indtaster MAC adressen på min Geteway der er tilkoblet solcelle anlægget her hos mig, men den kan ikke korminikere i gemmen min ruter som er Hom-trio fra TDC, andre med det samme anlæg der har det  gamle Simens moden fra TDC virker det godt nok, når jeg spørg ved su-port i tyskland siger de at port 80 bare skal være åben og den er åben.
Avatar billede Broxigar Praktikant
26. august 2012 - 17:46 #1
Du skal formentlig sætte portforwarding i din router således at Port 80 forwarder til din solcelle's gateway.
Avatar billede FH-Teknik Nybegynder
26. august 2012 - 18:46 #2
Tak for svaret, men det virker ikke jeg har omdirigeret port 80 i min TDC ruter, men jeg ved ikke så meget om det, men er der ikke flere porte der skal være åben så vidt jeg ved kan der ikke sendes ude fra til min geteway i gemmen port 80, er det farligt at bede TDC om at åbne alle porte.