Avatar billede stejuu Novice
23. august 2012 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lukning af rapporter og formularer

Hej

I tidligere versioner af access, blev alle åbne formularer og rapporter lukket automatisk inden selve applikationen blev lukket, jeg oplever nu at det ikke er tilfældet i 2010, har nogen kendskab til hvad man kan gøre, for at sikre det sker.
Avatar billede terry Ekspert
23. august 2012 - 18:51 #1
They do in 2010 too.

Place a line of code which opens a msgbox in the form close event then try closing access
Avatar billede stejuu Novice
24. august 2012 - 09:38 #2
Yes, I found out that the problem only existed when the report was in design mode and I accidentally came to close access and the report was opened in an Where condition, but thank you for the inconvenience.
Avatar billede terry Ekspert
24. august 2012 - 17:41 #3
no inconvenience at all
thanks for the points, have a good weekend