Avatar billede dytti Novice
15. august 2012 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP kan ikke oprette forbindelse

Min kammerat har spurgt om jeg kan løse et problem på denne maskine.

HP Pavilion Entertainment PC
MODEL: HP Pavilion dv6 Notebook PC
32 bit

Windows er Vista home Premium Service pack 2

Helt simpelt, så kan den ikke oprette forbindelse til nettet, hverken via trådløs eller bredbånd.

Imidlertid har jeg også et USB modem, og med det kan jeg godt komme på nettet.

Når jeg går ind i "Kontrolpanel - Netværks og delingscenter", går der mellem 5 - 10 min inden dette billede kommer op: http://www.diy4all.dk/uploads/1/scrdump1.jpg

Herefter fryser billedet, og jeg kan ikke klikke på noget.
- Resten af pc'en virker ok (men er efter min mening langsom).

Nogen ideer til hvordan jeg kommer videre?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2012 - 20:30 #1
Hvordan ser din enhedshåndtering ud?
Er der anmærkninger i den, om drivere der ikke kører, eller har stoppet pludseligt?
15. august 2012 - 20:50 #2
Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede dytti Novice
15. august 2012 - 20:58 #3
Enhedshåndtering ser fin ud, og jeg har opdateret drivere til netværkskort.

Det er som sagt min kammerats pc, så jeg ved ikke med sikkerhed hvor hurtigt problemet er opstået.
Avatar billede dytti Novice
30. august 2012 - 12:07 #4
Jeg lukker.
Kammeraten har købt en ny maskine.