Avatar billede tobrukDk Novice
15. august 2012 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Under kategori til siden

Hej

Jeg er utroligt meget usikker på hvordan jeg skal bygge den og lave den så hvis du sagde til mig hvad jeg skulle gøre eller forklare mig hvordan jeg skal lave den så vil jeg Helst Selv gøre det men hvis det gå helt galt så må du gerne men kun hvis det gå helt fucket op!...

Det er sådan at jeg arbejder lige pt på en side hvor hvor man kan vælge mellem gratis og betale app. så går den videre til en menu mere, altså sådan at den stadig er i en menu :) men man kan vælge kategori?

Kategori har det køre via mysql databasen altså den har "id" og "navn", som jeg kalder kat-app

så der hvor alle apps er inde er der sådan her

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `app` (
  `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `title` varchar(255) NOT NULL,
  `tekst` longtext NOT NULL,
  `kort` varchar(255) NOT NULL,
  `kat` int(20) NOT NULL,
  `kat-app` int(200) NOT NULL,
  `img` varchar(250) NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
)

Altså Kat-app skal bliver sådan at den viser eller man siger altså ligesom at jeg gå ind på en side som hedder /app-gratis/ så skal den finde ude af om den er gratis eller betale app..

Gratis = 2
Betalt = 1
Top 10 = 3

Du er velkommen til at spørger hvis du er usikker på et eller andet omkring mit spørgsmål :)

Håber du vil hjælp mig og vi kan komme frem til noget sammen!
Avatar billede tobrukDk Novice
15. august 2012 - 20:10 #1
Jeg har dog der i mode lavet sådan her inde i menu

<?php
                        include ("inc/db/db.php");
                        if ($stmt = $mysqli->prepare('SELECT `id`, `navn` FROM `kat-app`')) {
                            $stmt->execute();

                            $stmt->bind_result($id, $navn);
                            while ($stmt->fetch()) {
                                echo "<li><a href=\"$id\">$navn</a></li>";
                            }
                        } else {
                            echo 'Der opstod en fejl i erklæringen: ' . $mysqli->error;
                        }
                        ?>

det er den som hedder kat-app

Ved godt at den ikke lukker men det er fordi den køre inde i en anden kode som er til at finde ude af om bruger er log på eller ej. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
15. august 2012 - 22:15 #2
har klart det!