Avatar billede ClausRath Nybegynder
09. august 2012 - 16:32 Der er 3 kommentarer

Print fra iPad

Hej er der nogle der kan hjælpe. Kan ikke printe trådløs fra min ipad under under vinduet hvor jeg skal vælge printer, men kan godt når jeg har hentet en printer Aps ,men ikke fra mit vindue.vh Claus
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. august 2012 - 16:41 #1
Du nævner ikke hvilken printer det drejer sig om, men for at det virker skal den være AirPrint kompatibel:
http://support.apple.com/kb/ht4356

Hvis ikke den er det kan du kun sende print jobs direkte til printeren gennem en "print App".
Avatar billede juleulven Nybegynder
09. august 2012 - 17:24 #2
som #1 siger... alternativt er at du installerer printeren på en reel windows computer og på den windows pc installerer en "Airprint service" derså deler windows ressourcen ud som en "Airprint" printer...
Avatar billede jbz Novice
21. januar 2013 - 17:08 #3
Har lige løst mit tilsvarende problem ved at installere Netgears Genie software, der emulerer AirPrint for de 2 printere, som er tilsluttet min PC ( skulle også virke hvis printere er på en Mac). Printer el. Mac skal være tændt, men derefter ser iPad dem straks . Kræver ikke printdrivere på iPad.