Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
09. august 2001 - 10:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reklame på eksperten.dk?

Hmmm... nu sidder jeg her og kigger på et banner øverst på siden (reklame for www.eksperten.dk - og der står nedenunder: \"[ Har du husket at klikke på banneret idag ? Støt Eksperten ! ]\").
Hvor er det smart i at reklamere for sig selv på sin egen side? Nu har jeg godt nok aldrig været det helt store geni, men ville det ikke være smartere, når man nu skal ha\' en reklame, at reklamer for noget UDENFOR eksperten?

::sunlock.dk::
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 10:18 #1
og dette har mange skrevet før....
måske er det fordi der ikke er noget at sende ud??
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
09. august 2001 - 10:20 #2
annikadk <<<

Jep, der er sikkert ikke noget at sende ud, men hvorfor gøre reklame for sig selv på sin egen side? (virker lidt som et paradox, synes jeg...)

::sunlock.dk::
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. august 2001 - 10:24 #3
ellers er der bare tomt deroppe..
tja!!..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. august 2001 - 10:35 #4
Det er en periodisk ting, ikke logisk og ikke permanent.