Avatar billede HueZ Nybegynder
28. juli 2012 - 23:34 Der er 2 kommentarer

Der er ikke installeret en lydoutputenhed.", Hvad skal jeg gøre?

Jeg har fundet en lidt gammel stationær computer frem, da jeg har startet den, og går ind og ser videoer og musik på youtube finder jeg ud af at den ikke kan afspille lyd. Nede i højre hjørne er højtalerikonet fået et "x" over, og den siger "Der er ikke installeret en lydoutputenhed.", Hvad skal jeg gøre for at få min computer til at kunne afspille lyd igen. (har prøvet med Højtallere, hovedtelefoner/headsets)
Avatar billede Dokkedal Nybegynder
29. juli 2012 - 13:53 #1
Hej HueZ

Prøv med Realtek AC'97 eller Soundmax, når det er en ældre pc

Mvh Anders
Avatar billede HueZ Nybegynder
29. juli 2012 - 17:47 #2
Tak skal prøve :)