Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:08 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Flere ekspert-områder

Konceptet i eksperten er lidt genialt.
Jeg har mange gode ideer til hvad man ellers kunne bruge det til, der findes jo ikke kun eksperter i IT-branchen.
Man kunne lave rengøringseksperten, madeksperten, bileksperten, sporteksperten osv.....
Gratis råd og vejledning til alle inden for alle områder :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. august 2001 - 00:10 #1
Pillenullermændudaftæerne-eksperten.dk  - har ikke købt domænet endnu, meeeen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. august 2001 - 00:11 #2
På den anden side - pokkers besværligt at taste mens man piller....
Og mens man skurer gulv - det er nok forcen for eksperten.dk - men arbejder
med samme medie (more or less) som man bruger til at spørge og svare på.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
09. august 2001 - 00:13 #3
så er det jo bare at komme igang euroman28 :D spørg admins om du må lave siden for dem og kom så igang ;)
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 00:21 #4
Mon ikke konceptet falder lidt til jorden når det ikke kun er nørder der skal deltage....
Folk ryster da på hovedet af mig når jeg fortæller om hvor ivrige folk er for at svare bedst og hurtigst.

- \"Jamen hvad får du ud af det?\"
- \"Jeg tjener point\"
- \"Og?---\"

-
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:21 #5
Bundgaard > Siden er jo lavet..kun kategorierne skal ændres.
Eric > Jeg søger viden til alt på nettet...havearbejde, madlavning, sprog, bøger, historie, geografi osv.
Det er absolut ikke kun IT-viden jeg henter her, så jeg mener absolut der er et behov.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:26 #6
Pointene er da kun for at skabe et konkurrence-moment. Men indimellem har pointene da sparet mig for en del surfing...pointene virker på alle der mener viden er guld værd.
Folk bruger jo nettet til at finde information i forvejen, alt hvad jeg har forslået findes i forvejen..bare ikke på dansk eller i en ordenlig brugbar kvalitet.
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 00:35 #7
Jamen vi er for såvidt enige om at konceptet er genialt.
Jeg tror bare ikke at jeg kan få konen til at hænge ud ved skærmen til klokken alt-for-sent for at svare på rengørings-SP.

Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 00:37 #8
Der findes så mange tomme sider der skulle have været forum. Det ville være synd at ødelægge Expertens gode ry ved at udvide i forkerte retninger, men der er da emner der nok kunne fungere.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:38 #9
Ok...koner ved som regel også hvordan man gør rent....det er computernørder som mig der ikke ved det :)
Og jeg sidder gerne til klokken alt-for-sent for at finde ud af hvordan fanden jeg får fjernet alt nikotinen fra min monitor.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. august 2001 - 00:39 #10
dyp din monitor i en balje med saltsyre - det fjerner nikotinen
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:40 #11
Ja...man skal selvfølgelig gennemtænke det.
Jeg tror at ting som en håndværker-ekspert, sport-ekspert eller bilekspert ville gå an.
Medicin/sygdoms ekspert også..men der findes allerede mange gode.

Internettet er stadig lidt af en mandeverden..meen det ændrer sig.
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 00:41 #12
Desuden er computere jo enestående til at gå i udu og kuk. Det er der ikke mange andre emner der kan hamle op med (og dog...bilexperten er faktisk god...kvindeexperten måske).
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:42 #13
kvinde-eksperten....hahaha..fed ide.

Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 00:44 #14
Hvem sagde mandeverden? :-)
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:47 #15
Den må jeg lave..Hver jeg jeg tror jeg forstår kvinder, så overrasker de mig og vender totalt op og ned på min opfattelse.
Der mangler vist en manual på nettet.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
09. august 2001 - 00:49 #16
Eller for enlige fædre..
sådan-skifter-du-ble-eksperten

nå nu er det vist sengetid. :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
09. august 2001 - 08:49 #17
foldager> Du får da forhåbenlig også noget teoretisk erfaring ud af det ;)
Det gør jeg da.
Avatar billede foldager Novice
09. august 2001 - 09:49 #18
Jamen seføli!
Det er jo den skjulte bonus.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. august 2001 - 09:54 #19
euroman28>> tror at du kunne blive en rig mand hvis du kunne lave en manual der hed Hvordan man anvender og forstår kvinder, alle store forlag ville stå i kø for at udgive den:-)