Avatar billede lisc Juniormester
17. juli 2012 - 19:27 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Windows startmenu lukker selv ned inden jeg kan vælge et program

Hej.
Min Windows startmenu lukker selv ned inden jeg kan vælge et program. Jeg når måske lige at vælge start -> alle programmer, jeg når lige at se det øverste af listen og pling, så likker start menuen inden jeg kan nå at vælge et program. Hvis jeg er MEGET hurtig kan jeg godt starte et at programmerne, men jeg når ikke at scrolle ned til det program jeg ønsker at åbne.
Jeg har ikke foretaget nogen særlige ændringer på pc-en.
Kører win 7

Håber I kan hjælpe mig.
LSc
Avatar billede jensenjs Juniormester
17. juli 2012 - 19:35 #1
Hvad sker der hvis du "slipper musen" og i stedet trykker på Windows tasten og bruger piletasterne.
Avatar billede lisc Juniormester
17. juli 2012 - 20:18 #2
Aha... næ, så virker det fint. Vil det sige det er min mus det er galt med?
Avatar billede jensenjs Juniormester
17. juli 2012 - 21:03 #3
Det kunne godt se ud til at være enten musen eller driveren.
prøv at fjerne driveren, og genstart
Avatar billede lisc Juniormester
17. juli 2012 - 21:08 #4
Fjerne driveren til musen? Øh, det ved jeg ikke lige hvordan jeg gør og så kan jeg vel ikke bruge musen før jeg har geninstalleret driveren?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2012 - 21:19 #5
Kører den med usb mus, kan du sætte en ps 2 mus på (hvis du har sådan en) og gøre det den vej.
Du skal ind i enhedshåndteringen og finde usb musen her og højrklikke på den og vælge fjern-genstart pc uden mus i. Når den er oppe at køre sætter du den til, og forhåbentligt bliver den installeret korrekt igen.
Avatar billede lisc Juniormester
01. august 2012 - 08:36 #6
Hej igen.
Beklager den sene tilbagemelding, men der kom en PC-fri sommerferie imellem :0)

Og nu virker det! Jeg gjorde som du XP professional beskrev (altid godt med en dummy vejledning) og nu kører det bare.
Tusind tak for hjælpen og send lige et svar så jeg kan afgive points.

Tak igen.
:0)
Lisbeth
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2012 - 09:25 #7
Jeg lægger svar, men synes også jensenjs skal lægge et, så vi deler tråden.
Det var hans ide med at fjerne driveren. Jeg arbejde lidt videre med det så du kunne få det gjort på en nem måde.
Så jensenjs smid også et svar. Det fortjener du.
Avatar billede jensenjs Juniormester
01. august 2012 - 10:08 #8
Ok svar
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2012 - 10:13 #9
Husk at tjekke begge svar af før du lukker tråden:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede lisc Juniormester
01. august 2012 - 10:18 #10
Tak for hjælpen til jer begge :0)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2012 - 13:08 #11
Velbekomme