Avatar billede grantland Novice
17. juli 2012 - 08:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 autosvar problem.

Hej jeg håber i kan hjælpe.

jeg har problemer med en outlook 2010 klient.

når der skal sættes autosvar på får jeg følgende meddelse.

"Indstillingerne for automatisk svar kan ikke vises, fordi serveren ikke er tilgængelig prøv igen senere."

jeg har forsøgt at fjerne outlook brugerprofilen og fjerne OST filen uden det har hjulpet.

jeg har også forsøgt at geninstallere office pakken, heller ikke det har hjulpet.

logger jeg på en anden pc med samme bruger fungere det fint.
Avatar billede Nfoged Nybegynder
17. juli 2012 - 08:32 #1
Kunne være et problem med brugeren profil, og mener ikke outlook profil, men brugerens profil på computeren ??
Avatar billede grantland Novice
17. juli 2012 - 14:25 #2
Jeg har nu forsøgt at Logge på Samme pc med en bruger som ikke havde været logget på Før, hvilket jo vil give samme resultat som at fjerne bruger profilen og logge på igen.

det gav samme resultat,

så det er ikke et "profil problem"

håber der kan komme flere forslag til hvad jeg kan prøve
Avatar billede grantland Novice
08. august 2012 - 10:26 #3
jeg har fået det løst nu, jeg var manuelt inde for at vælge at outlook skulle bruge den anden exchange server vi har fungerede det.