Avatar billede c9steen Nybegynder
14. juli 2012 - 22:48 Der er 1 løsning

Hvilket Open Source

Jeg har brug for et open source (no cost), hvor plugins kører i samme websetup - altså ikke kobler til eksterne udbydere og gerne men ikke nødvendigvis arbejder med XML. Jeg har testet og fravalgt Composite, getsimple samt blogengine og fravalgt DotNetNuke og Mojoportal.

Det skal kunne håndtere (flest af) følgende på dansk:

Standard CMS indholdredigering
Arrangementskalender med tilmeldefunktion
Artikel sektion
Blog
Forum
Gæstebog
Nyhedsindstik
Nyhedsmail - gerne med brugerunik statistik
Bannerrotation
Medlemslogin
Medlemsbegrænsning på individuelle sider
(Shop)

Lige nu er bedste bud enten Wordpress, Drupal og Umbraco.

Hvilket er bedst og hvilke moduler skal anvendes - eventuelt andre systemer jeg ikke har nævnt..?
Avatar billede c9steen Nybegynder
29. juli 2012 - 10:42 #1
Lukket