Avatar billede Famme85 Novice
13. juli 2012 - 08:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problem med Router / Trådløst internet

Problemet:
Internet via trådløs router, D Link DI-524.
Nogen gange (er nu sket omkring 10 gange på en uge) oplyser min windows computer, at jeg fortsat har forbindelse til routeren/netværket, men ingen internet adgang har. Samtidig hopper mit iphone af netværket og over på 3G.
Min nuværende løsning på problemet, er enten vente (5-15min) eller genstarte routeren, ved tænd/sluk.

En der kan se en løsning på dette? Eller er det; ny router pga. en gammel model (DI-524) ?

På forhånd tak!
Avatar billede Mohamad Nybegynder
13. juli 2012 - 08:52 #1
Er det samme problem med direkte cable?
ellers prøv og firmware opdater den?
Avatar billede Nfoged Nybegynder
13. juli 2012 - 09:40 #2
Jeg havde samme problem med en TDC router..
Nemmeste løsning vil være at skifte den ud.
Avatar billede Famme85 Novice
13. juli 2012 - 09:44 #3
Firmware er nu opdateret!
Håber det virker.

Smid et svar
Avatar billede Mohamad Nybegynder
13. juli 2012 - 10:04 #4
Smukt, du er dog ikke den eneste som har problemer med D Link DI-524.. mange andre har samme problem med D-Link... :D held og lyk, . giv venligst lyd, hvis det hjalp eller ej..
Avatar billede Famme85 Novice
29. juli 2012 - 12:44 #5
Intet har hjulpet, så lever med problemet! Tak for jeres bud