Avatar billede agora_live Nybegynder
10. juli 2012 - 19:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis Skærmbeskytter (Screen Protector) - Er det ok?

Jeg har siddet og lagt alle disse produkter op på min side, og skal nu bruge lidt kreativt (ris og ros) omkring siden.

Siden hedder www.skærmbeskyttere.dk og jeg vil gerne høre hvad i syntes....

For bedre at kunne danne sig et indtryk omkring hele processen, har jeg valgt at jeg giver en skærmbeskytter væk til dem som ønsker det.

Så hvis i under test skulle være interesseret i at lave et køb (så i også kan fortælle om noget her måske har nogle mangler), kan i trykke på "kurv" og indtaste "  eksperten  "  så trækker systemet automatisk 12,5 kroner fra købet.

Lad mig høre hvad i syntes ris/ros
Avatar billede C-noergaard Nybegynder
10. juli 2012 - 20:12 #1
Ser meget fint ud, hjemmesiden ser ud til at være meget prof. lavet.

Fandt dog lige en enkel lille fejl:

http://nhl.jex.dk/eksperten/  (Scroll ned for at se billedet)

Og måske kan folk godt være lidt trætte af at skulle betale 6 kr. i håndteringsgebyr.

Jeg synes desuden at post nr. skal gøres til et obligatorisk felt.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
10. juli 2012 - 20:35 #2
Den font du har brugt på logoet det ik lige mig.

Det med "danmarks bedste priser" og "prisgaranti" det lige til at lukke op og skide i.
Hvad hvis jeg sælger dem til 50 øre så skal du til at betale en masse penge tilbage til dine kunder eller hvad ?

Dit trustpilot billede med 5 stjerner matcher ikke med det som trustpilot skriver.

På kontakt os siden mangler der vist at stå hvad by det er i. Det står bare vejnavn og nummer.

Jeg kan huske et andet sted jeg betilte noget der ville jeg gerne se hvordan jeg kunne betale og hvorden det kunne leveres, altså uden at jeg skulle udfylde alt det der.

Så hvis du ikke har gjort det så kunne du skrive betalingsmåder og leveringsmåder tydeligt et sted uden man skal udfylde alt muligt for så at finde ud af at man ikke kan betale alligevel.

Men ellers er det fint og set ud til at virke.
Så mangler du bare nogen kunder.
Hvis du har CVR nummer så kunne du også skrive det.
Avatar billede agora_live Nybegynder
10. juli 2012 - 20:38 #3
Hej Noergaard

Jeg har ændret de ting som du foreslog, og påpegede.

Grunden til Håndteringsgebyret er at alle varer ligger på et Pick&Pack hotel, hvor jeg har et håndteringsgebyr på alle forsendelser. Samtidigt skal der ikke betales moms af PORTO i danmark og derfor skal det specifiseres hvor stort et beløb der bliver brugt på dette.

Alternativt skal alle ordre koste 1,5 kroner ekstra (moms af porto) altså 13,5 kroner i fragt???

Hvad mener i der er bedst her?
Avatar billede agora_live Nybegynder
10. juli 2012 - 20:48 #4
Scootergrisen:

Prisgaranti - Som altid er der regler :-) .... Du skal som her købe hos CVR registreret firma, og prisen skal være hos en anden webshop

TrustPilot - Hermed ændret :-)

Kontakt - Ændret

Betaling og levering - På forsiden i højre side er der banner for Betalingsmuligheder og stort PostDK logo (hvilket jeg syntes indikerer at Post Danmark bliver brugt til forsendelse og i venstre side: Fragt 12 Kroner - Så her syntes jeg ikke umiddelbart der er noget at tage fejl af?  Andre???

CVR - Hermed blevet skrevet på :-)

TAK for feedback, bliv endeligt ved :-)
Avatar billede C-noergaard Nybegynder
10. juli 2012 - 22:24 #5
Okay, så synes jeg det er fint med det håndteringsgebyr, du kunne muligvis skrive et sted på din side hvad det der håndteringsgebyr er, ellers vil der være nogen som vil være lidt betænkelige ved det... Men efter din forklaring synes jeg at det giver fin mening.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
10. juli 2012 - 23:46 #6
Angående trustpilot så er det vel ikke særlig smart hvis du konstant skal ændre antal stjerner selv.

Du kunne fjerne stjernerne så folk selv kan finde ud af det ved at besøge linket eller også kunne du gøre som http://www.thansen.dk/ der har en iframe nederst.