Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
02. juli 2012 - 13:54 Der er 10 kommentarer

0% tilbage (tilsluttet, oplader ikke)

Hej Kloge hoveder

Som overskriften antyder har jeg et problem med mit batteri i min computer, som ikke vil oplade.

Asus UL30VT
Windows 7 home premium

Mvh Peter
02. juli 2012 - 14:01 #1
Psssst: Venligst følg op på dine tidligere spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sieljacks1 (Point ude: 725 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
02. juli 2012 - 14:14 #2
hvordan sletter man de gamle spørgsmål?
02. juli 2012 - 14:50 #3
ALT hvad der skrives her står til evig (internet) tid ...

www.eksperten.dk/faq
Avatar billede jensenjs Juniormester
02. juli 2012 - 15:08 #4
For at lukke et spørgsmål skal du accepterer et svar.
Så hvis du har fået en kommentar til dit spørgsmål og du mener det har hjulpet dig, så beder du vedkommende at lægge et svar, du accepterer så svaret og tildeler point.
Så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
02. juli 2012 - 17:25 #5
Der har ikke været nogen svar der har hjulpet på mine tidligere spørgsmål... MEN det er der forhåbentligt på dette ;)
Avatar billede jensenjs Juniormester
02. juli 2012 - 20:41 #6
Hvis du ikke har fået svar på dine spørgsmål, og gerne vil lukke dem.
Så kan du svare på dem selv, og bagefter accepterer dit eget svar, så bliver spørgsmålet lukket.
Avatar billede jensenjs Juniormester
02. juli 2012 - 20:55 #7
Problemet med opladningen er straks vanskeligt, der 3 muligheder.
1. Opladeren
Den  kan være svag "nok usandsynligt" så den ikke formår forsyne computeren og oplade samtidig.
Har du prøvet at lade den oplade uden computeren tændt eller i standby/sleep og andre modes.

2. Computeren
Der kan være en fejl i fordelingen i computeren, altså at der ikke bliver leveret strøm til opladningen af batteriet.

3.
Batteriet "Det er nok den mest sandsynlige årsag" det er dødt.
Avatar billede zentows Nybegynder
03. juli 2012 - 08:10 #8
En ny strømforsyning hjalp mig med samme problem , evt en med flere watt , gå ned til din lokale pc forhandler og afprøv den nye strømforsyning inden du køber for at se om den oplader , det gjorde jeg :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. juli 2012 - 09:26 #9
@#8
Så dit problem var det jeg beskrev som 1.
Et sjældent fænomen men ret interessant.
Avatar billede zentows Nybegynder
06. juli 2012 - 09:30 #10
muligvis er det samme problem, det er da værd at prøve , køb en ny strømforsyning :-)