Avatar billede AnneL Nybegynder
27. juni 2012 - 08:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere hjemmesider på samme webhotel

Hej eksperter,

Jeg har hjemmesiden http://www.meditationsguide.dk, som er lavet i wordpress. Jeg har lagt google analytics på siden, da mit webhotel (unoeuro) ikke laver statestik til wordpress-sider.
Nu vil jeg gerne starte en anden side, og jeg ved, at jeg kan bruge samme webhotel som meditationsguide.dk, men unoeuro skriver følgende, når jeg er ved at oprette:

"Der medfølger ikke mulighed for statistik, subdomæner eller særskilt mail på tilknyttede domæner (mail alias kan tilkøbes som tilvalg). Ønsker du nogle af disse, bør du overveje om et webhotel til domænet er en bedre løsning."

Jeg skal ikke bruge mail til siden. Mit spørgsmål er så, om jeg godt kan lave google analytics på siden selvom unoeuro skriver sådan? Jeg vil nemlig helst undgå at bygge siden op for så at skulle lave det hele om igen.

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Anne
Avatar billede vpspro Nybegynder
27. juni 2012 - 08:52 #1
Hej Anne,

Google Analytics er ligeglad med om du bruger samme unoeuro-webotel. Google kigger kun på domænet og det GA-script du ligger ind på web-sitet.

Jeg håber det gav svar på dit spørgsmål.

MVH

VPS Pro Support
https://www.vpspro.dk/
Avatar billede vpspro Nybegynder
27. juni 2012 - 08:57 #2
Hej Annae,

Google Analytics er ligeglad med dit webhotel. Google kigger alene på det GA-js-script som du ligger ind på dit website for at spore besøg.

Du skal lave en ny Website-konto samt en dertilhørende profil til din nye hjemmeside. Så giver google dig et nyt script som du skal ligge ind på den nye hjemmeside.

Jeg håber dette gav svar på dit spørgsmål.

MVH VPS Pro Support
https://www.vpspro.dk
Avatar billede AnneL Nybegynder
27. juni 2012 - 09:20 #3
Mange tak for god og hurtig hjælp!

Mvh. Anne
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2012 - 09:58 #4
Husk at signaturer irrelevante for spørgsmålet ikke er tilladt.
Avatar billede AnneL Nybegynder
27. juni 2012 - 10:34 #5
@keysersoze; jeg forstår ikke, hvad du mener, vil du uddybe?
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2012 - 11:51 #6
det var en kommentar til vpspro og ikke dig :)