Avatar billede bmhaj Praktikant
26. juni 2012 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows

Hej,

kan sgu ikke få den trådløse kommunikation til at virke. Der er ingen knap på denne pc (Lenovo w510) og kombinationen FN+F5 giver ikke noget.

En som har et bud?

PS: Min pc er blevet opdateret i dag, og der kunne ligge fejl der.
27. juni 2012 - 06:54 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ...

---

...ikke få den trådløse kommunikation ... - hvordan viser det sig i praksis ?

Pssst: Der er vist en lille skydeknap på venstre side ...
Avatar billede bmhaj Praktikant
27. juni 2012 - 08:49 #2
Hej Larry,

der er ikke nogen skyderknap til venstre. Det lille ikon som ligner en mast med radiobølger er ikke aktiv.

Det er windows 7
Avatar billede pretttyfly Praktikant
27. juni 2012 - 10:08 #3
hvis der slet ikke sker noget når du trykker fn+f5 så skal du lige ind på lenovos hjemmeside og hente de rigtige drivere/knap styrings programmer, jeg kan anbefale dig at hente system toolbox da den automatisk henter alle drivere osv til maskinen.
Avatar billede supportsiden Professor
27. juni 2012 - 10:18 #4
Kig på side 139 i http://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/mobiles_pdf/63y0536.pdf
Nummer 3 Wireless radio switch

Wireless kan evt. være disablet i BIOS

Note: If you want to use Fn+F5 to enable or disable the wireless
features, the following device drivers must be installed on the
computer beforehand:
v Power Management driver
v OnScreen Display Utility
v Wireless device drivers