Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2012 - 07:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DokuWiki / Swiftmail plugin problem

Hej,

Jeg har installeret DokuWiki og Swiftmail plugin så jeg kan modtage notifikationer når en side ændres.

Desværre modtager jeg ingen mail... jeg har endnu ikke kunne finde ud af hvad mit problem er, jeg kan ikke finde en logfil og derved finde frem til årsagen....

Er der nogle der har styr på specielt Swiftmail setup?

Wikien er installeret hos One.com og umiddelbart burde der ikke være problemer :/
Avatar billede olebole Juniormester
25. juni 2012 - 12:52 #1
<ole>

Mon ikke fejlen ligger i linje 67?  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 10:22 #2
Fejl fundet i linje 68
Avatar billede olebole Juniormester
26. juni 2012 - 13:42 #3
Spørgsmålet gav næppe mening uden info om, hvad du har gjort og ikke har gjort  =)