Avatar billede rawan Nybegynder
23. juni 2012 - 13:15 Der er 1 kommentar

Office virker ikke på min macbook mere!!

Hej.
Office pakken virker ikke på min macbook air mere. Den har virket i ca. 9 måneder men nu hver gang jeg åbner et worddokument lukker det ned MED DET SAMME og så får jeg sådan en "fejl meddelelse" som siger at er er fejl med word.
Skal til eksamen på mandag og skal virkelig bruge office pakken. Hvad gør jeg?
Jeg har office 2011 der kostede 850kr

Håber du kan hjælpe
Hilsen Rawan
Avatar billede KHHP Juniormester
23. juni 2012 - 15:16 #1
Har du forsøgt at geninstallere Office-pakken? Husk at køre Micrsoft Update og installer seneste opdateringer. Jeg har selv haft et lignende problem med at powerpoint gik ned når jeg forsøgte at fremvise slideshow.
Men prøv at installere Office igen og opdater programmerne med Microsoft Update.
Du kan evt hente opdateringerne direkte her: http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=17198
og her:
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=29739