Avatar billede gini Juniormester
17. juni 2012 - 10:45 Der er 1 løsning

Opkobling af Samsung Galaxy tablet til nettet

Jeg har en Samsung Galaxy 7.0 tablet med Android 3.2, som jeg skal have på nettet hos nogle venner, der har Apple system. Det er lykkedes mig at komme på deres netværk, men jeg kan ikke få nogle af mine programmer til at virke. Når jeg ser efter status, kommer det frem, at at jeg er forbundet.

På min tablet har jeg i netværkskonfiguration:

Proxy indstillinger: Manuel
                              Værtsnavn: tele2.dk
                              Proxyport: 1080 (jeg ved ikke om det er rigtigt)
IP-indstillinger:      Statisk
                              IP-adresse: 10.0.1.1
                              Gateway: 255.255.255.0
                              Netværkspræfikslængde: 24 (ved ikke om det er rigtigt)
                              DNS 1: 8.8.8.8 (ved ikke om det er rigtigt)
                              DNS 2: 4.4.4.4 (ved ikke om det er rigtigt)

Hvad er de rigtige tal, der hvor jeg er i tvivl. Jeg har prøvet på nettet at finde ud af tele2.dk's proxy, men har ikke fundet noget om det.

Det er jo mærkeligt, at jeg er forbundet med netværket men ikke kan komme videre. Hva' søren skal jeg gøre????

Hilsen gini
Avatar billede gini Juniormester
28. juli 2012 - 07:37 #1
Fik efterfølgende besøg af en it-nørd. Han konstaterede, at husets apple forbindelse til nettet var forældet og ikke havde de funktioner der skulle til for at koble en android enhed på.

Spørgsmålet lukkes.