Avatar billede larsen45 Juniormester
17. juni 2012 - 10:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man for IIS Server til at virke med ASP NET Windows 7

Hej eksperter.

Jeg har i windows 7 installeret:
Internet Information Services (IIS)

Jeg kan få almindelig html filer og classic .asp side til at virke. Men hvordan for jeg aspx. side til at virke?

Jeg har kigget rigtigt meget på google efter et svar, men kan ikke finde nået.

Jeg har smidt et par filer i en vituel mappe, og fundet et test script til aspx, som jeg har prøvet, den giver følgende fejl:

HTTP-fejl 500.21 - Internal Server Error

Handleren "PageHandlerFactory-Integrated" har et ugyldigt modul "ManagedPipelineHandler" på modullisten

Da jeg installerede det i kontrolpanelet, sat jeg flueben i alle rubrikkerne under Internet Information Services for at sikre at jeg fik det hele med.

Håber i kan hjælpe med en løsning på, hvordan man for asp net side til at virke på sin localhost vituelle mappe.
Avatar billede montago Praktikant
18. juni 2012 - 20:12 #1
har du husket at opgradere mappen til en Application ?

eller har du lagt dit site direkte i WWWroot ?

i webconfig kan du tilføje <customErrors mode="off" /> inde under  <system.web> hvorved du får nogle pænere og mere sigende fejlbeskeder.
Avatar billede larsen45 Juniormester
18. juni 2012 - 21:54 #2
Hej Montago

tak for tilbagemeldingen.

Jeg fandt ud af problemet nu, der var bøvl med selve opsætningen, i iss, efter geninstallation fik jeg liv i det.

Nu må jeg så lige se, om der opstår mere, hen af vejen.
Jeg vender tilbage hvis det skulle være tilfældet.