Avatar billede PolleKolding Mester
16. juni 2012 - 10:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Chrome

Kære Eksperten.
Som Webbrowser anvender jeg Chrome.

System er Windows 7 64 bit.

Når jeg trykker på et ikon, går systemet i stå idet siden ikke bliver indlæst, men bliver stående med en lille cirkel i øverste vedstre hjørne er går venstre om og der skrives "indlæser".

Går jeg nu ud og trykker på samme ikon igen går det fint igennem og siden kommer frem.

Har mistanke om, at der er et flueben eller sådan noget der står forkert, men kan ikke finde ud af hvad.

Har slettet og genindlæst Chrome, resultatet er det samme.

Er det mon noget jeg kan hjælpes med?

Hilsen
Polle
Avatar billede Wally1973 Praktikant
16. juni 2012 - 11:00 #1
Har du mere end en DNS-server tildelt og virker de alle?

Du kan se listen over DNS-servere ved at holde Windows tasten nede og trykke R.
Derefter skriver du cmd og trykker Enter.
Så skrives der ipconfig /all og trykkes Enter.
Nu står listen over DNS-servere på skærmen.

Kopier listen over DNS-servere ind her, så kan vi lige se om de virker eller forklare dig, hvordan du tester dem.
Avatar billede PolleKolding Mester
16. juni 2012 - 11:15 #2
Tak, men hvordan kopierer jeg listen her ind.
Avatar billede PolleKolding Mester
17. juni 2012 - 09:02 #3
tak
Avatar billede Wally1973 Praktikant
17. juni 2012 - 14:48 #4
øhh, fik du løst problemet?

Dui kopiere teksten ind ved at højreklikke i vinduet og vælge markere, så markere teksten og derefter højreklikke og vælge kopier (Dette sker på nogle systemer automatisk når man højreklikker og har en markering, så er punktet Kopier gråt, så er det kopieret).
Avatar billede PolleKolding Mester
30. juni 2012 - 07:30 #5
Microsoft Windows [version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.

C:\Users\Paul>ipconfig/all

Windows IP-konfiguration

  Værtsnavn. . . . . . . . . . . . . . . . . . : Paul-Pc
  Primært DNS-suffiks. . . . . . . . . . . . . :
  Nodetype . . . . . . . . . . . . . . . . . . : Hybrid
  IP-routing aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej
  WINS-proxy aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej

Ethernet-netværkskort LAN-forbindelse:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GBE Family Cont
ller
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 8C-89-A5-A4-7E-42
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

Trådløst LAN-kort Trådløs netværksforbindelse 3:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Microsoft Virtual WiFi Minip
t Adapter
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-08-CA-40-F1-24
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

Trådløst LAN-kort Trådløs netværksforbindelse 2:

  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Realtek RTL8191SU Wireless L
802.11n USB 2.0 Network Adapter
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-08-CA-40-F1-24
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
  Link-local-IPv6-adresse . . . . . : fe80::4490:3bbd:3fb1:b852%14(Foretrukke

  IPv4-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.130(Foretrukken)
  Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
  Rettigheden opnået . . . . . . . . . . . . . : 30. juni 2012 07:17:28
  Rettigheden udløber. . . . . . . . . . . . . : 30. juni 2012 08:26:54
  Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 301992138
  DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-17-04-94-F0-00-08-CA-40-F1-

  DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
  NetBIOS over Tcpip . . . . . . . . . . . . . : Aktiveret

Tunnel-netværkskort Teredo Tunneling Pseudo-Interface:

  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Inte
ace
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Nej
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
  IPv6-adresse. . . . . . . . . . . : 2001:0:5ef5:79fd:2c7d:1cf2:3f57:fe7d(Fo
trukken)
  Link-local-IPv6-adresse . . . . . : fe80::2c7d:1cf2:3f57:fe7d%12(Foretrukke

  Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : ::
  NetBIOS via TCP/IP . . . . . . . . . . . . . : Deaktiveret

Tunnel-netværkskort isatap.{8B040E1A-B40C-4DD0-813E-92C71EFAE963}:

  Medietilstand. . . . . . . . . . . . . . . . : Mediet afbrudt
  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP-netværkskor
  Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
  DHCP aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Nej
  Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja

C:\Users\Paul>^A^AA
Avatar billede PolleKolding Mester
01. juli 2012 - 14:47 #6
Så tror jeg at jeg har fået kopieret det ind.