Avatar billede sorenzoo Juniormester
12. juni 2012 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Onenote fejl ved opstart.

Jeg får en fejl omkring manglende plads eller skriverettigheder når jeg starter Onenote 2010 op. Jeg har fulgt diverse guides omkring sletning af cachefiler men uden held. Har tilmed afinstalleret Office og installeret igen uden held. Jeg står til at have fuld skrive rettigheder til mapperne med cachefiler. Kan det være noget andet der går ind og blokerer.?

På forhånd tak.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 15:18 #1
Google din fejlmeddelelse - eller har du prøvet det?
Avatar billede sorenzoo Juniormester
12. juni 2012 - 15:26 #2
Prøvet mange gange, på 9 forskellige sprog ca....  Og der er mange der haar fået ca. samme fejl og når de så har slettet cachefilerne ligger hele verden bare for deres føder igen men det virker bare ikke for mig. Kunne godt tænke mig et sted i registreringsdatabasen hvor cache placeringen måske kunne ændres så man kunne styre det lidt mere.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 15:48 #3
Pas..
Avatar billede kgkg Nybegynder
12. juni 2012 - 17:03 #4
Logges der nogen fejl i eventloggen?

Eventloggen åbnes på følgende måde:

1. Tryk Windows tast + R
2. skriv: eventvwr.msc og tast Enter
3. Kig under Windows-logger |Program og System
Avatar billede sorenzoo Juniormester
09. november 2013 - 16:24 #5
ja