Avatar billede detziaw Nybegynder
09. juni 2012 - 23:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger partner til projekt

Hej eksperter.

Jeg sidder med en idé, som jeg brænder for at føre ud i livet, men for at det kan blive en realitet har jeg brug for en partner. Hele idéen startede med, at jeg begynde at spille spillet Haxball. Hvis du ikke ved hvad spillet går ud på, kan det ses her: http://haxball.com/about.html

Det gik op for mig, at der er rimelig god aktivitet i dette spil, og derfor er der potentiale til at opbygge projekter omhandlende dette spil. Det resulterede i, at jeg fik denne, efter min mening, geniale idé, at lave et community til haxball-spillere. Jeg har en masse idéer til dette community, men min programmeringskompetencer kunne være bedre, og derfor tager det mig meget langt tid, at få kodet de funktioner jeg ønsker siden skal indeholde. Derfor er jeg nu kommet frem til, at hvis det er muligt at finde en partner der står og mangler et projekt at bygge op fra bunden, så var her en god mulighed.

Jeg søger en partner, der er kompetent nok til, at kunne opbygge en hjemmeside, og meget gerne i PHP med dertilhørende MySQL, da det er hvad jeg selv bruger pt. Ser helst at du på egen hånd kan kode de scripts/funktioner der skal bruges på hjemmesiden, hvilket kunne være brugerlogin, nyhedssystem, forum og lignende. Jeg kunne selv have kodet de scripts, men har bare desværre ikke den fornødne tid til det.

Jeg kan desværre ikke gå i detaljer med indtjening, da det afhænger af flere faktorer. Hvis du kontakter mig, kan vi snakke om det, og finde frem til hvad vi sammen er i stand til, og så kan vi sikkert komme frem til en realistisk indtjening.

Du kan kontakte mig enten her på eksperten, eller en af følgende måder:

Mail: martinlauge [AT] gmail .com
Skype: laugesen4873
MSN: laugesen123 [AT] hotmail.com

Mvh. Martin
Avatar billede juliemusen Nybegynder
10. juni 2012 - 11:47 #1
hm, hvad tænker du omkring økonomien i det?

For mig virker det ikke til at være en guldgruppe, men blot et lille hyggeligt "nørde" projekt for dem spiller dette spil??
Avatar billede detziaw Nybegynder
10. juni 2012 - 12:12 #2
Det er et "nørde"projekt, ja. Man skal ikke kontakte mig, hvis man er ude på bare at tjene penge. Det handler om, at få bygget et community op fra bunden, og skabe rammerne om turneringer og en liga, og alt hvad der hører til dette :-)
Avatar billede detziaw Nybegynder
22. november 2012 - 02:50 #3
Lukker spørgsmålet da jeg aldrig fandt nogen :-)