Avatar billede cille2504 Nybegynder
09. juni 2012 - 16:28 Der er 7 kommentarer

spil på MacBook Air 11"

Hej!
Jeg har nu i lang tid haft en 10"-lenovo laptop, men den er efterhånden død.. Derfor ønsker jeg at investere i en MacBook. Da jeg har været vant til ikke at have noget CD-rom drev, går jeg og tænker lidt på en 11" air!  (dog den med størst plads, hvis I kan følge mig) Men samtidig når det er så dyr en investering, ville jeg gerne kunne spille spil som Sims 3 på den, og vil derfor høre, om der er nogen der ved hvorvidt dette kan lade sig gøre?  Eller om man er nødt til at bruge en MacBook Pro 13"

På forhånd mange tak
Mvh Cecilie
Avatar billede egonspock Seniormester
09. juni 2012 - 17:48 #1
Den her side siger at det blot kræver et integreret grafikkort:

http://www.simprograms.com/5058/the-sims-3-mac-requirements-now-posted/

Så en Air skulle sagtens kunne trække det.
Avatar billede pstidsen Novice
09. juni 2012 - 19:15 #2
Sims kræver intet af grafik. Du kan dog ikke bruge din Windows CD til Mac.
Avatar billede cille2504 Nybegynder
09. juni 2012 - 21:41 #3
Hvad gør man så, hvis man kun har en windows CD?
Avatar billede pstidsen Novice
09. juni 2012 - 22:24 #4
Køber en ny eller kører spillet i BootCamp.
Avatar billede cille2504 Nybegynder
10. juni 2012 - 09:25 #5
Dvs installerer windows på den?
Avatar billede Quarks Nybegynder
10. juni 2012 - 10:51 #6
Du kan installerer windows med bootcamp, så du kan køre mac or windows sammen.
Avatar billede pstidsen Novice
10. juni 2012 - 11:33 #7
Du kan købe en Mac version af Sims. Det er nok det bedste.