Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 13:13 Der er 9 kommentarer

windows 7 HJÆLP

Hej ved godt at jeg har skrevet det her før, men jeg kan ikke finde en løsning og jeg gir næsten op! Jeg har et problem med mit win 7. Når jeg starter pc'en kommer der "windows stifinder svarer ikke" Også kommer den ikke videre. Jeg har prøvet alt, men intet virker. Så nu vil jeg gerne reinstallere det hele. Det gør jeg i start-kontrolpanel-system og sikkerhed-gendannelse, Også avancerede gendannelser og geninstaller windows. Jeg skal bruge en cd med win 7 på, men det har jeg ikke !!! min pc er 2 måneder gammel. Skal jeg købe nyt win 7 eller bestille en cd (hvis jeg skal bestille hvor??) eller kan jeg bare oplyse min serial til win 7 også får jeg filer jeg kan brænde ud eller? Jeg aner det ikke. Troede bare at man skulle oplyse sit serial ti win 7 på deres hjemmeside også fik man sendt en geninstallations cd. Hvad skal jeg gøre. Skal jeg betale for win 7 igen?????
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juni 2012 - 13:20 #1
Luk venligst dette, Det er IKKE tilladt at oprette samme spørgsmål mere end en gang.
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 13:39 #2
men det jeg helst vil have er et link til en hjemmeside hvor man kan købe win 7 cd'en. Altså hvor jeg skal intaste mit serialkey også kan jeg få sendt win 7 cd'en til mig. Men anden hjælp er også dejligt (hvis det virker)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. juni 2012 - 13:57 #3
Men du læser jo ikke hvad jeg skriver, hverken her eller i det andet spørgsmål du har oprettet. Jeg hopper af denne og den anden tråd. Held og lykke.
Avatar billede asgerfd1 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:13 #4
nej vent. Jeg svare nu
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 15:48 #5
@asgerfd1 Du er jo ny her, så du må have endnu en chance.
Hvis du har købt computeren med windows, og du ikke fik en windows DVD med, så ligger windows formodenlig i en skjult partition på harddisken. Har du ikke en manual? hvis du har står der hvordan du kan geninstallere windows. Det er noget med at trykke på en af F-knapperne under opstart. (F-9-10-11-12???) Du skal i alt fald ikke købe en winows når du har koden.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 15:51 #6
Ps. koden passer vist også kun til netop den windows version som er på computeren.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 15:58 #7
Ps. 2 Men jeg er da selvfølgelig enig med Michael_slim i, at du ikke må oprette spørgsmålet 2x og at du bør besvare forsøg på at hjælpe bedst muligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 17:42 #8
Enig.
Jeg har lagt et par kommentarer i den oprindelige tråd.
Hopper af her igen
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 17:54 #9
#8 Jeg kan se, at spørger har været medlem i bare 1 time _ det nu nok nogle time - men alligevel, fordi han/hun er så ny, vil jeg gerne give det en chance, selv om jeg forstår jeres frustration.