Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
05. juni 2012 - 20:25 Der er 6 kommentarer

Tilladelser

Hej,

da jeg købte min Packard Bell havde den pre-installeret Adobe Photoshop Elements 9 og Premiere 9. Nu vil jeg gerne have dem slettet. Men når jeg hiver dem over i papirkurven starter den med at sige at man skal have administrator tilladelse (hvilket jeg selvfølgelig gjorde da jeg købte computeren), når man så trykker fortsæt kommer der en ny boks der siger at jeg skal have tilladelse af "SYSTEM" for at udføre dette, HVAD SKAL JEG GØRE?

Tak på forhånd,
SKC
05. juni 2012 - 20:41 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2012 - 21:03 #2
Programmer skal ALTID fjernes via Kontrolpanel--->Tilføj eller fjern progammer.
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
06. juni 2012 - 16:32 #3
Ok, tak, det er Windows 7, hvad er grunden til at de altid skal fjernes via kontrol panel?

SKC
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2012 - 19:05 #4
Fordi så undgår man dit problem samt at nøgler i registreringsdatabasen (behøver du ikke vide hvad er) bliver slettet.
08. oktober 2012 - 21:48 #5
(Tager det så laaaang tid at afinstal programmet ?)
Avatar billede Balls_of_Kevlar Nybegynder
14. oktober 2012 - 15:09 #6
tak, pstidsen, læg et svar så får du point :-)