Avatar billede ESDH Nybegynder
05. juni 2012 - 15:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke køre på batteri

Hej

Jeg har en HP DV5 som ikke vil bruge batteriet. Når størmstik tages ud går der ca. 20 sek og PC er helt død. Har lige skiftet batteri men det hjalp ikke.
Kan se at batteri er 100% opladet - PC kan godt se batteriet !

Nogen der kan hjælpe

På forhånd tak....

ESDH
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 19:57 #1
hej:) hvilken system bit kør du ???

prøv og kik Kontrolpanel\Hardware og lyd\Strømstyring

eller enhedshåndtering
Avatar billede ESDH Nybegynder
05. juni 2012 - 20:54 #2
Hej

Windows 7 - ultimate - 32 bit.

Har prøvet både "balanceret" og "høj ydeevne" i strømstyringsplan.

Jeg har gendannet standardinstillinger vedr. strømstyring også vedr. avancerede strømstyringsindstillinger.

?
Avatar billede ESDH Nybegynder
05. juni 2012 - 21:58 #4
Hej Igen

Ja det er denne PC

Har lige downloadet og kørt...

Check siger "status Ok" og aktuel tilstand: Opladet 100%

så....
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 15:48 #5
dur det nu ?????
Avatar billede ESDH Nybegynder
06. juni 2012 - 19:36 #6
Nej kører stadig ikke

Den siger blot at alt er OK - men PC slukker 20 sek efter strømstik er udtaget
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 16:59 #7
ellers så må du købe et nyt http://shop.notebookonline.dk/batteri/hp/dv5-1250/model.aspx

hvis du kender en som har den samme computer, kan du prøve at låne et  batteri og se om det virker :-))
Avatar billede ESDH Nybegynder
17. november 2012 - 11:36 #8
Tråden lukkes - ikke løst problem !