Avatar billede hcthorsen Praktikant
30. maj 2012 - 18:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte data fra tabel i formular

Jeg er nybegynder med Access, så min forespørgsel er måske lidt banal. Jeg har lavet to tabeller. En med stamdata på nogle personer, og en tabel der indeholder nogle data der skal indtastes dag for dag. Jeg har så lavet en formular, hvor man indtaster stamdata. Herfra har jeg så tænkt mig at lave en knap, som åbner en formular hvor man kan indtaste daglige data. Denne nye formular skal på forhånd være udfyldt med nogle data fra "stamdata", eksempelvis navn. Det kan jeg ikke få til at virke. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2012 - 19:09 #1
If the stamdata and daglige data are related then why not make a main form/sub form?
Avatar billede hcthorsen Praktikant
30. maj 2012 - 22:01 #3
I can use the main form/sub form solution. Thank you! Will you "Skriv et svar" :-)
Avatar billede terry Ekspert
31. maj 2012 - 07:27 #4
glad to hear you can use my answer.
Avatar billede terry Ekspert
01. juni 2012 - 07:47 #5
thansk