Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 14:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Luk Eksperten om natten.

I nat mellem 2-3 skrev jeg en længere smøre til en bruger. Men da jeg ville sende det, forsvandt det hele fuldstændigt. Frustrerende:(
Jeg ved fra andre brugere, at det er ganske almindeligt om natten, at Eksperten der simpelhen kører elendigt.
Det mener jeg ikke Eksperten kan byde sine brugere.
Da jeg kan forstå på andre brugere, at sådan har det været længe, og at det åbenbart ikke bliver bedre, opfordrer jeg til at lukke Eksperten om natten.
Avatar billede Hans Mester
29. maj 2012 - 14:26 #1
Jeg synes bare de skulle lukke helt. Der vil hurtigt komme en ny og sikkert meget bedre side :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2012 - 15:02 #2
Jeg ville nu være ked af hvis Eksperten lukkede om natten.
Jeg oplever ofte at et indlæg sendt om natten ikke umiddelbart kan ses, men det dukker altid op senere på natten/morgenen. Jeg mener aldrig jeg har oplevet at sende et indlæg som helt forsvandt.

Jeg forestiller mig, det har noget med backup at gøre.....bare mit gæt.  :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
29. maj 2012 - 15:55 #3
Tip:
Inden jeg trykker "Se prewiew" eller "Opret" højre-klikkes på "indlægget" og marker alt derefter Kopier ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 15:57 #4
220661 skriver:"Du kan godt opgive at skrive om natten.Der funker Eksperten endnu dårligere end den plejer." Og jeg har set et sted at John Stiger havde opgivet at skrive om natten af samme grund, så der må da være noget helt galt.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 16:00 #5
Jo hvis man husker at kopiere, er det da en nødløsning, som gør det mindre frustrerende.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 16:35 #6
Nødløsninger kan jeg ikke bruge til noget, så derfor skriver jeg ikke mere på Eksperten efter midnat.

Hvis de laver noget backup eller noget andet, så burde der komme en meddelse om at det foregår, så man ikke sidder frustreret og banker ned i tastaturet, fordi skidtet ikke virker.
Det er en bug som desværre har kørt i mange måneder.
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2012 - 18:12 #7
år
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 18:17 #8
Okay var måske lidt for "pæn" i mine udtalelser ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2012 - 23:47 #9
Det er min erfaring (og jeg poster en del om natten dansk tid) at indlaeg ikke bliver vaek - de kan bare ikke ses foerend der er gaaet noget tid.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2012 - 00:34 #10
Mit indlæg kom aldrig tilbage, men jeg har jo heller ikke så megen erfaring.
Tak for jeres input:)
Avatar billede Hans Mester
30. maj 2012 - 13:54 #11
Jeg oplever at eksperten helt glemmer mit login. Dvs jeg prøver at sende indlægget som gæst, og så skal det jo forsvinde