Avatar billede peter993 Nybegynder
28. maj 2012 - 16:34 Der er 2 kommentarer

UltraVNC Single Click

Hej

Ved ikke om
UltraVNC's online creator er gået ned. Kan ikke få lov til at uploade uden den skriver: Error -
Could not upload file.
Er der evt. en som kan forsøge, så jeg ved om det er mig der laver en fejl eller om det er en
fejl på siden.
Avatar billede Broxigar Praktikant
28. maj 2012 - 17:37 #1
Hmm, jeg har prøvet at uploade en .zip fil til http://support1.uvnc.com/cgi-bin/upload3.pl og får ikke nogen fejl, men jeg får heller intet output, så jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt, men upload giver ikke nogen fejl hos mig
Avatar billede peter993 Nybegynder
28. maj 2012 - 21:59 #2
Hvis jeg bruger Firefox eller Chrome opfører min sig på samme måde som din.
Bruger IE får jeg fejlmeddelelsen.

Peter