Avatar billede bluelemon Nybegynder
28. maj 2012 - 11:42 Der er 1 kommentar

Tastatur driller pludseligt / Win7-64

Pc er en Acer laptop med i7 cpu og den har kørt supergodt det seneste år.

Efter jeg har kørt windows update, installeret Adobe LightRoom 4 og Google Chrome bemærker jeg pludseligt at anslag på tastatur er blevet meget mystisk : anslag udebliver eller bliver til dobbeltanslag (s bliver til ss - eller udebliver) - det er også ret svært at skrive med stort bogstav.... og det hele virker meget "random"

(og jeg ved ikke om det er installation af disse programmer der har medført det)

Jeg har forsøgt at spotte om der kører nogle uønskede tjenester men ikke sådan lige hvad jeg kan se. Har forsøgt at fjerne tastatur, genstarte og reinstallere tastatur.

Men det er simpelthen så frustrerende (sjovt nok har jeg ikke mens jeg har skrevet dette indlæg haft dette problem med tastatur) - så det er sporadisk, men meget irreterende

C
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 15:30 #1
Systemgendannelse!!