Avatar billede Titanic15 Praktikant
22. maj 2012 - 00:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Downloade email prg

Jeg vil gerne have et mail program, hvor email kommer ind i Indbakken af sig selv.

I dag har jeg en webmail gennem one.com
kan den bruges til mail program på computeren.

Og i den forbindelse, vil jeg meget gerne
have en stemme der siger (DER ER KOMMET MAIL)

Kan det lade sig gøre?
Hvilken program kan jeg benytte til dette?

Titanic15
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2012 - 00:33 #1
Thunderbird er en mulighed.
22. maj 2012 - 15:38 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
22. maj 2012 - 15:40 #3
Avatar billede Titanic15 Praktikant
24. maj 2012 - 12:55 #4
Jeg bruger lige 1 time eller sådan noget
på at lukke min spørgsmål, men der er ikke alle der er svaret på
(Gul Prik)

Nu svarer jeg selv
Avatar billede leif Seniormester
24. maj 2012 - 16:03 #5
Sådan kan man også vælge at træde på folk...... Åbner et spm. d. 22. maj kl. 00:25, i løbet af d. 22. maj for du et par respons..... d. 24. maj kl. 12:55 vælger du at komme med en respons om at du lukker dine spørgsmål, men ingen respons på om ens kommentar egentlig var en hjælp og ikke en respons på de mod spm. der er stillet.

Undskyld, men det er sku' da at træde på folk.