Avatar billede peter993 Nybegynder
20. maj 2012 - 12:54 Der er 5 kommentarer

UltraVNC - single click med stofanet

Hej
Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg er ved at starte et lille it support firma.
Har prøvet teamviewer og det virker perfekt, men økonomien er ikke til det, da jeg skal bruge
det kommercielt.
Så er jeg stødt på UltraVNC og Single Click, men jeg kan ikke opsætte det til stofanet. Er der en som kan lave en manual til, hvad jeg skal gøre med hensyn til de forskellige
indstillinger. Gerne en dummie forklaring ;-) På forhånd tak
Avatar billede Larsernen Novice
20. maj 2012 - 14:57 #1
Hej hvad port kører UltraVNC eller Singleclick på?
Avatar billede Larsernen Novice
20. maj 2012 - 15:01 #2
her er de porte der skal åbnes
vnc 4  5900 | 5900 | TCP |
vnc1 | 5901 | 5900 | TCP |
vnc2 | 5902 | 5900 | TCP |
vnc3 | 5903 | 5900 | TCP |
Du kan bruge youtube eller du kan bruge en guide
Kontakt stofanet og de kan hjælpe dig med opsætningen
http://www.stofa.dk/kontakt-os de har en live chat funktion så du kan chat med en medarbejder eller du kan ringe til dem

Er der andet skriv igen
Avatar billede peter993 Nybegynder
20. maj 2012 - 19:56 #3
Hej Larsernen
Har chattet med stofa og de siger at alle porte er åbne i deres modem/router.
Hvordan kan jeg tjekke hvilke porte der er åbne?

Peter
Avatar billede Larsernen Novice
20. maj 2012 - 21:10 #4
Brug www.ping.eu og port chek indtast din ip og skriv de porte jeg sendte ind
Avatar billede peter993 Nybegynder
27. maj 2012 - 10:54 #5
Så fik jeg det til at virke med SC. Tak!
Nu havde jeg så lige et par ændringer til logoet i mit lille SC program, men ved ikke om UltraVNC's online creator er gået ned. Kan ikke få lov til at uploade uden den skriver: Error - Could not upload file.
Er der evt. en som kan forsøge, så jeg ved om det er mig der laver en fejl eller om det er en fejl på siden.

Peter