Avatar billede FrkGrene Nybegynder
16. maj 2012 - 17:16 Der er 4 kommentarer

IP-adresse

Jeg skal til at formatere min computer, men når jeg gør det kommer min IP-adresse så ikke tilbage til det den varda jeg købte den?

Bor på kollegie så skulle have nogle andre indstillinger for at kunne få netværkskablet til at virke.

Men kan ikke huske hvor jeg tastede den ind henne.. Nogen der kan sige mig hvor man skriver det?
Kører Windows 7 :)

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2012 - 18:06 #1
din internet-forbindelse styrer din ip-adresse - men hvorfor laver du ikke en backup via 'systemværktøjer/windows let overførsel' til en ekstern disk - efter formatering kan du køre alle dine data og indstillinger ind igen via samme program.
har du ikke selv en rimelig stor ekstern disk til backup, så er der helt sikkert en på kollegiet, der kan låne dig en i de få timer (husk at slette filen på den eksterne bagefter og så tømme papirkurven før du afkobler den eksterne og leverer disken tilbage)
Avatar billede FrkGrene Nybegynder
16. maj 2012 - 18:09 #2
Har 1TB som jeg er i gang med at fører alt over på..
Avatar billede FrkGrene Nybegynder
16. maj 2012 - 18:10 #3
Kan ikke finde systemværktøjer.. (Er rimelig retard til computere)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2012 - 18:56 #4
den ligger under 'tilbehør' (via start-menuen - alle programmer)