Avatar billede tashabr Nybegynder
15. maj 2012 - 11:40 Der er 5 kommentarer

flere vinduer i et word dokument!

jeg har et meget irreterende problem!

jeg har den officielle købte office 2010 pakke med word. Jeg har det problem nu, at når jeg åbner mere end ét dokument, fx to, er de begge i ét dokument i word, men i to vinduer/ruder!! normalt har jeg to dokumenter åbne i hver side af skærmen, altså som to seperate dokumenter, men kan ikke finde ud af hvordan jeg slår dette fra. plzzz, giv hurtig svar!!! :D
Avatar billede amite Mester
15. maj 2012 - 11:51 #1
Options
-> Advanced
  -> Display
  [x] Show all windows in the Taskbar
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2012 - 11:52 #2
Ved ikke om det er samme (dumme) løsning som med excel 2003. Men prøv at åbne det ene dokument, klik derefter på dit wordikon (som når du skal lave et nyt dokument) og åben det andet dokument derfra.
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2012 - 11:53 #3
OK, amite havde en bedre løsning ;o) Skal da lige se om man kan gøre det i Excel 2003.
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. maj 2012 - 12:00 #4
Er det windows XP-Vista-7 ?

Jeg kan ikke helt forstå dit spørgsmål, jeg tror nok at du vil samtidig åbne 2 dokumenter, og have dem på hver sin side af skærmen.
Hvis det er tilfældet så kan det måske være funktionen snap der er slået fra.

I windows 7
Gå ind i kontrolpanelet
Klik på Øget tilgængelighed
Klik på Funktioner og øget tilgøngelighed
Klik på Gør musen lettere at bruge
Sæt mærke i "Forhindre at vinduer arrangeres automatisk, når de flyttes til kanten af skærmen"

Du kan læse om den i HJÆLP Tryk F1 og skriv snap i søgefeltet
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. maj 2012 - 14:01 #5
Til opretter,

Du beder om et hurtigt svar og får et hurtigt svar. Det mindste du kan gøre, er at give lidt feedback.