Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2012 - 08:51 Der er 3 kommentarer

Partner søges

Jeg søger en M/K partner med et godt kendskab til Joomla + addons.

Kontakt mig her på siden eller på Info@mediaplace.dk

Din funktion på de 2 sider jeg har gang i nu, er det tekniske men også ide udvikling m.v. Der er tale om et 50/50 partnerskab.

Dit indskud kan vi altid tale om.

Selve driften af siderne kan du godt deltage i hvis du har tiden, ellers står jeg for den.

hvis du er interesseret i at hører mere, så kontakt mig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2012 - 10:34 #1
Tror ikke du får mange på krogen med den beskrivelse.

1. Dårlig beskrivelse
2. Der er formodentlig ingen der er interesseret i at betale for at arbejde
3. Hvor i landet skal der arbejdes fra (selv om der arbejdes hjemmefra, skal der alligevel en del møder til)

Så hvis du vil have lidt flere til at vise interesse, så ville jeg lave en lidt bedre "jobbeskrivelse".
Avatar billede jokkejensen Novice
15. maj 2012 - 11:56 #2
"Dit indskud kan vi altid tale om".. omg..

Du skal sku ikke forvente ret mange "prof" udviklere gider betale for at "få lov at være med" samt satse produktionstiden på din ide..

/J
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2012 - 14:41 #3
Jeg er også kommet frem til at ny partner ikke kan betale noget i indskud.

Jeg foretrækker at interesseret i projektet er fra Sjælland og gerne tæt på KBH :-)

Selve jobbet er udvikling af siden, problemløsning m.v. jeg skal nok stå for resten som er at smide fyld på siden, kontakt til brugerne og annoncører.