Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
14. maj 2012 - 18:55 Der er 5 kommentarer

Ondt i armen

Hej.
Jeg får ondt i armen når jeg spiller.
Er der en måde man kan holde på eller noget andet der kan gøre så man ikke får så ondt?
Skal man holde på musen på en bestemt måde?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 18:57 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
14. maj 2012 - 18:58 #2
Avatar billede Blaine Nybegynder
14. maj 2012 - 19:43 #3
En god ide er også at balancere brugen af musen ud på begge arme.
Det er selvfølgelig ikke en god ide at game med den 'forkerte' arm, da man så spiller dårligt, men brug den på andre tidspunkter.

Du kan for eksempel udelukkende bruge den 'forkerte' arm på arbejdet, hvis det er kontor arbejde, eller vende dig til at bruge den til at surfe med. Mindre brug medfører mindre slid.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2012 - 21:35 #4
eller en tur i fitness, det skader heller ikke.

/J
Avatar billede larsini Seniormester
15. maj 2012 - 17:31 #5
# 3 har helt ret - væn dig til at bruge "den anden" hånd til lette opgaver og i løbet af ret kort tid tænker du ikke på om du bruger højre eller venstre hånd